..::Profil::..

My photo
HumairaBooks menyediakan pelbagai koleksi Bahan Ilmiah yang sangat menarik untuk anda miliki. Pelbagai koleksi buku, CD, dan VCD yang insyaALLAH tidak akan mengecewakan pemilik koleksi ini. Antara koleksi yang paling laris waktu ini, Al Quran Wakaf Ibtida', Majalah SOLUSI dengan perbagai isu, Ensiklopedia Solat (Edisi Khas), buku Edisi Istimewa- Aku Terima Nikahnya, Indahnya Hidup Bersyariat, Zikir Pagi & Petang, Formula Solat Sempurna, Hadiah Buat Muslimah dan Al-Ma'thurat. Terdapat keluaran-keluaran baru yang menarik untuk dimiliki oleh anda. Antaranya Buku Sebelum Aku Bernikah, Buku Terjemahan Konvensyen FIQH Ummah, Kertas Kerja Konvensyen FIQH Ummah, Buku Himpunan Kisah Benar Tapi Pelik, Majalah Gen-Q, Novel Sebarkan Cinta-Mu, buku 50 Tokoh Berpengaruh, Tragedi Cinta Taj Mahal, Solat Sunat Pilihan 2, Denyut Kasih Medik, Rayuan Cinta Buat Isteriku, Kisah Haiwan Makkah Zaman Rasulullah S.A.W dan Ringkasan Riyadhus Salihin.

~Hit Counter~

unique visit

~Asmaul Husna~

Asmaul Husna

..::Tag::..

Sunday, January 23, 2011

Indahnya Islam Mengatur Kita


Indahnya Islam Mengatur Kita

Penulis : Harussani Haji Zakaria

Kod Buku : MRBK1006

Kod ISBN : 978-967-5426-07-0

Harga : RM25.00


Buku ini mengandungi 20 tajuk yang menjadi fokus SS Mufti untuk menasihati umat. Ianya terdiri dari beberapa isu-isu semasa seperti kekeluargaan, murtad, pembelaan kaum wanita, pertahanan negara, akhlak, etika dan pengurusan stres, undang-undang, rasuah dan sebagainya.

Pembaca diajak supaya memahami pandangan Islam dalam menangani sesuatu isu dan beliau menjadikan al-Quran dan hadis sebagai tulang belakang dalam menguatkan hujah-hujah beliau sebelum mengambil pandangan dan tafsiran orang lain.

Mudah-mudahan Allah SWT memberkati terhadap usaha kecil ini dan para pembaca dapat mengambil pengajaran dan iktibar dari inti pati buku ini. InsyaAllah.

Untuk mendapatan naskah menarik ini...layari~~ ..::Humairabooks::.. ~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...