..::Profil::..

My photo
HumairaBooks menyediakan pelbagai koleksi Bahan Ilmiah yang sangat menarik untuk anda miliki. Pelbagai koleksi buku, CD, dan VCD yang insyaALLAH tidak akan mengecewakan pemilik koleksi ini. Antara koleksi yang paling laris waktu ini, Al Quran Wakaf Ibtida', Majalah SOLUSI dengan perbagai isu, Ensiklopedia Solat (Edisi Khas), buku Edisi Istimewa- Aku Terima Nikahnya, Indahnya Hidup Bersyariat, Zikir Pagi & Petang, Formula Solat Sempurna, Hadiah Buat Muslimah dan Al-Ma'thurat. Terdapat keluaran-keluaran baru yang menarik untuk dimiliki oleh anda. Antaranya Buku Sebelum Aku Bernikah, Buku Terjemahan Konvensyen FIQH Ummah, Kertas Kerja Konvensyen FIQH Ummah, Buku Himpunan Kisah Benar Tapi Pelik, Majalah Gen-Q, Novel Sebarkan Cinta-Mu, buku 50 Tokoh Berpengaruh, Tragedi Cinta Taj Mahal, Solat Sunat Pilihan 2, Denyut Kasih Medik, Rayuan Cinta Buat Isteriku, Kisah Haiwan Makkah Zaman Rasulullah S.A.W dan Ringkasan Riyadhus Salihin.

~Hit Counter~

unique visit

~Asmaul Husna~

Asmaul Husna

..::Tag::..

Saturday, August 14, 2010

Siri Panduan Ibadat Haji

SIRI PANDUAN
IBADAH HAJI


Tajuk : Siri Panduan Ibadat Haji

No.Kod : GIDV1001 sehingga GIDV1004

Harga : RM50.00 (seunit)

Terbitan : Lembaga Tabung Haji

DVD Panduan Ibadat Haji ini akan memperkaya dan memperkasakan maklumat bakal-bakal haji tentang cara mengerjakan Haji yang lengkap dan sempurna.

Produk yang dipaparkan berdasarkan kepada buku Panduan Ibadat Haji dan Umrah terbitan Bahagian Bimbingan, Lembaga Tabung Haji ini menggunakan rakaman penggambaran suasana sebenar yang dirakamkan sepenuhnya semasa musim haji yang lalu.

Bahagian Bimbingan Tabung Haji mempersembahkan beberapa DVD Panduan Ibadat Haji untuk melengkapkan persiapan dan pengetahuan bakal jemaah haji sebelum berangkat ke Tanah Suci.

SIRI PANDUAN IBADAT HAJI

  • IBADAT HAJI (IFRAD) - GIDV1001
  • IBADAT HAJI (QIRAN) - GIDV1002
  • IBADAT HAJI (TAMATTU') - GIDV1003
  • IBADAT UMRAH & ZIARAH - GIDV1004
DVD ini adalah terbitan Lembaga Tabung Haji dan ia boleh didapati di
...::HumairaBooks::..

Saksikan preview dvd ini....(^ ^ ,)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...